Nostopalvelu J.Helaakoski Oy:n Laatupolitiikka
1. Asiakaslähtöisyys: Ymmärrämme asiakkaidemme tarpeet ja pyrimme ylittämään heidän odotuksensa
tarjoamalla poikkeuksellista palvelua ja laatua kaikissa toiminnoissamme.
2. Jatkuva parantaminen: Sitoudumme jatkuvaan oppimiseen ja parantamiseen. Pyrimme parantamaan
prosessejamme, tuotteitamme ja palveluitamme jatkuvasti.
3. Henkilöstön sitouttaminen: Uskomme, että laatu syntyy henkilöstömme taidoista ja sitoutumisesta.
Pyrimme kouluttamaan henkilöstöämme jatkuvasti, kannustamme innovointiin ja tuemme
työntekijöidemme urakehitystä.
4. Laatujohtaminen: Laadun hallinta on jokaisen työntekijän vastuulla. Johdon sitoutuminen on
avainasemassa laadun jatkuvassa kehittämisessä.
5. Riskienhallinta: Tunnistamme, arvioimme ja hallitsemme riskejä, jotka voivat vaikuttaa toimintamme
laatuun ja pyrimme jatkuvasti minimoimaan niitä.
6. Lainsäädännön ja standardien noudattaminen: Sitoudumme noudattamaan kaikkia toimintaamme
liittyviä lakeja, asetuksia ja standardeja.
7. Ympäristövastuu: Huomioimme ympäristön kaikissa toiminnoissamme ja pyrimme minimoimaan
toimintamme ympäristövaikutukset.
8. Palvelulupaus: Palvelemme asiakkaita 24 tuntia vuorokaudessa vuoden jokaisena päivänä.
Tämän laatupolitiikan tarkoituksena on ohjata yrityksen toimintaa sen tavoitteiden saavuttamiseksi ja
varmistaa asiakkaille tarjottavan palvelun laadun.
![Share on Facebook Facebook](https://j-helaakoski.fi/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/social/regular/48x48/facebook.png)
![Share on Twitter twitter](https://j-helaakoski.fi/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/social/regular/48x48/twitter.png)
![Share on Linkedin linkedin](https://j-helaakoski.fi/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/social/regular/48x48/linkedin.png)
![Share by email mail](https://j-helaakoski.fi/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/social/regular/48x48/mail.png)