Palvelulupauksemme
- Tärkein laatumittarimme on tyytyväinen asiakas
- Palvelemme asiakkaita 24 tuntia vuorokaudessa, vuoden jokaisena päivänä
- Palvelu tarkoittaa meille asiakkaiden tarpeiden kuuntelua ja tunnistamista, suunnitelmallisuutta ja luotettavuutta
- Tämän tavoitteen saavuttaminen edellyttää koko henkilökunnalta sitoutumista päivittäiseen pienten askelten kehitystyöhön
- Yrityksen työn laatu- ja ympäristöpolitiikka perustuu ammattitaitoiseen ja kokeneeseen henkilökuntaan
- Tämän lisäksi työn laatua ja toimintavarmuutta lisää oma nykyaikainen ja monipuolinen kalusto
- Panostamme jatkuvasti sekä henkilökunnan koulutukseen, uuteen nosturi– ja kurottajakalustoon että operatiivisten toimintamallien ja logistiikan kehittämiseen
![Share on Facebook Facebook](https://j-helaakoski.fi/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/social/regular/48x48/facebook.png)
![Share on Twitter twitter](https://j-helaakoski.fi/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/social/regular/48x48/twitter.png)
![Share on Linkedin linkedin](https://j-helaakoski.fi/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/social/regular/48x48/linkedin.png)
![Share by email mail](https://j-helaakoski.fi/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/social/regular/48x48/mail.png)